torsdag 4 mars 2010

#Slocknad glöd och proppkonst

Äh, händer väl inte så mycket på den här fronten. Vägverket verkar ha dött på kuppen och andra myndigheter också, så dom kan vi med gott samvete säga att vi INTE tycker om. Det blir nog inget körkort för mig, jag är så förbannad så jag finner inga jävla ord. Min läkare skulle ha ringt mig angående intyget för körkortet för 2 veckor sedan: TVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VECKOR SEDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men hon har väl dött på kuppen hon med. Om jag får önska mig vad jag vill så vill jag ta mig fan bli en allt i allo: läkare, handläggare på försäkringskassan, körskolelärare, sockärring: ALLT. Jag orkar inte vänta mer nu så nu ger jag upp! Glöden har slocknat.

Jag tackar för mig och kan i alla fall säga att min hemsida är väldigt mycket på G. Mycket ska ändras men här har ni första versionen, känner jag mig själv rätt så dyker det upp en ny design snart, jag ville bara testa lite liksom.


Inga kommentarer: