fredag 25 maj 2007

sub



Jag flyger när jag går, det är så det känns. Som om benen rör sig, men inte känns. Det är så skönt. Jag har funnit den drog jag älskar som mest. SUBUTEX! Kört på det sen i onsdags, okej att det klias som fan i kroppen men det är bara mysigt, du är så mysig ALLT ÄR SÅ MYSIGT. Jag önskar att man alltid kunde må så här, och jag önskar att jag alltid fick vara med dig. Man kan ligga på en spik utan att det gör ont, liksom. Hur man än lägger så känns det så jävla mysigt och skönt. Kroppen är så varm och skön men den blir dubbelt så varm och skön mot din. Jag tycker om dig så jävla mycket, E!
Sitter i skolan, dom andra skulle bara veta hur min kropp mår och hur och vad jag tänker på.. Längtar tills jag slutar så jag får komma hem och ta lite till, har ju halva tabletten kvar, gjort av en halv sen i onsdags och då har ruset varit konstant. Fattar inte att det krävs så himla pyttelite för att må så här bra...

Nu börjar våran lektion snart och mina tankar lär fokusera på skolarbete nu. Klias på armarna.. Ska ut o röka först.





Inga kommentarer: