söndag 6 maj 2007

just du..


Hej jävla dag. Det är inte sådär jätte roligt när ens käresta bara åker hem efter 10 dagars konstant närhet. Det är jättetomt och jag vill bara gråta känns det som. Medans du är borta så vill jag gärna gömma mig bland dimmiga benzo känslor och Håkan Hellströms toner som går rakt in i hjärtat på mig. Fast det gör du också, du är bättre än alla benzo rus och sångröster. Men snart kommer du hem igen.. E.

Ligger i sängen och överväger om jag ska ta mina stesolid nu eller om jag ska spara dom tills imorgon, jag tror jag väntar. För då är jag en snällare person i skolan. Kanske öppnar käften och pratar för en gångs skull om jag får lite benzo i mig. Vilket jag har en tendens av att kunna göra. För...; det är bara då jag mår bra och trivs med allt.

Magen pirrar, fått 3 underbara sms på raken av honom, jag ler som aldrig förr och adrenalinet pumpar för fullt. Snälla, kan det inte alltid få vara såhär inuti mig?
jag tycker om dig E. <3>

Inga kommentarer: