tisdag 2 oktober 2012

Church street, indiska och bio





Har haft en riktigt trevlig kväll med Sara idag. Vi åt först mat på church street och sedan shoppade vi orientalgalningar loss på indiska. Efter det blev det bio, hamilton, och såfort vi satte oss inne på bion så började min mage att krampa, kunde knappt andas för att det gjorde så ont så jag missade väl mer eller mindre hälften av handlingen eftersom jag fokuserade på att inte bli skitnödig ungefär.
Det härligaste av allt var väl ändå att det satt en gubbe bredvid mig som suckade genom NÄSAN jag vet inte hur många gånger, jag tappade räkningen när han var uppe i 30. Det var lååånga djupa suckar och vid varje inandning så PEP DET SJÄLVKLART I SNOKEN PÅ KARLJÄVELN (ni som har följt mig ett tag vet hur otroligt mycket jag hatar pipande näsor) och vid varje utandning så kom det en kall, hård och vidrig vind på mitt ben. Dessutom satt han och prasslade med sin förbannade jacka hela jävla tiden så jag höll på att få psykbryt.

Förutom detta så var det en riktigt fin kväll med bästa Sara!

1 kommentar:

Leslita sa...

Det där ser jättemumsigt ut =) Fin din split har blivit också i inlägget här under