måndag 8 oktober 2012

Spanien å spanien

Hej blogg'n.

Imorgon åker jag till spanien med familjen. Det ska bli riktigt skönt att få komma bort lite och se något nytt. Har med mig sons of anarchy hela säsong 4 i luren så jag har att se på planet och vid annan dötid. Fick offra mycket bilder och appar för att få plats men det var det värt! Jag gör nog allt för Jax, Opie och Gemma <3 Kan iofs föra tillbaks allt sen.

Jag blir i alla fall kvar i spanien i en vecka och jag ska se till att hitta trådlöst så jag kan uppdatera här.

Har haft pass med mina nivå 2:or ikväll och jädrar vad grymma dom är! Flera stycken som släppte händerna när dom hängde upp och ner. Vet själv vilken lycka det var för mig första gången. Grät typ av lycka.

Nåja. Träningsvärk och öm i kroppen är jag från djupstretchen igår. Har fått mig en sträckning på det högra innerlåret.

En tanke: jag har snett bäcken, egentligen väldigt snett bäcken, kan det ha något samband med att jag sträcker mig ofta och överanstränger mig i spagat och i splitstretch? Har vi något snille som kan något om snea bäcken för jag kan inte ett skit.

Nä godnatt nu

4 kommentarer:

Sofia - Mode,foto & personligt sa...

Vinnare + ny omgång uppe, kolla om du vann och var gärna med igen :D
http://byfia.com/2012/october/veckans-blogg-1.html#comment

~ L I N N ~ sa...

Kika gärna in & delta i veckans blogg, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny i 1 vecka. Vad har du att förlora? :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment

~ L I N N ~ sa...

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

VinterVild sa...

Det kan det mkt väl bero på, är du sned i bäckenet så kopplas vissa muskler ur och andra får jobba mer vilket leder till mer konstigheter och enklare att skada sig.
Är du kroniskt sned eller kan du justeras rätt av naprapat? Jag är åxo sned, men kan justeras rätt av min massör, dock vill det inte stanna rätt utan roterar tillbaka med jämna mellanrum.