onsdag 9 januari 2013

Molle

Nu var det längesedan jag skrev här. Jag vill blogga men jag vet inte vad jag ska skriva om så då låter jag bli. Men nu hade jag fått en kommentar från Kattis som undrade hur min lilla Molle mår nu så jag tänkte svara på det.

Vi bytte ju både hans torrfoder och blötmat till Royals någon specialmat eftersom dom sa att han troligtvis var allergisk mot maten han brukade äta. Han har bara ätit Royals nu sen vi var hos vetrinären och det var dagarna innan jul och han har bara kräkts ca 3 gånger under den tiden. Så det är ju helt klart framsteg, från att ha spytt en gång om dagen till detta.

Troligtvis var det något i maten han åt som han inte tålde, frågan är isåfall varför han fortfarande spyr, om än tre gånger.

Molle har fått en egen instagram nu. Följ min lilla exoticgris på kattenmolle är ni gulliga. Vet dock inte hur jag ska göra ang bildtexter, vill ju skriva lite roligt under alla bildet men på vilket språk?! Engelska är jag helt oduglig på men om jag skriver på engelska når jag ut till fler.. Kanske ska köra på svenska. Vilka jävla i-landsproblem, va!




Inga kommentarer: