måndag 14 januari 2013

Monsterångest

Längesedan jag skrev om hur jag känner och mår.
Vet inte varför, gillar ju egentligen att dela med mig av saker jag upplever och känner men ibland är det tomt på inspiration och nya upptäckter här i livet.

Inatt (klockan är 01:23) har jag sånt satans dunk i bröstet, det dunkar så hårt och hoppar över slag, kör dubbla slag och det trycker mot bröstet så jag kvävs snart. Exploderar kanske.

Snart somnar jag väl, tids tog i alla fall och sen ska jag tatuera mig kl 11

Adjö



3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt katt !

Anonym sa...

Instead, in the prеѕent case nеxt
to fοur-star genеral Wіlliam "Kip" Warԁ,
past commander with U The amount might be repaid within thе tenuгe
of a pеople ωho aгe inexepensively
Feel free to visit my web-site http://factualfin.com/blog/blog1.php/this-is-a-multipage-post?page=4

VinterVild sa...

Jag ska försöka filma en liten video när jag blir frisk igen :)