tisdag 17 april 2007

gos pulla



"ppft, jag som alltid brukar kunna somna" tänkte jag precis, men alltid annars har jag ju varit med eddie eller hög på morfin o liknande substanser. idag är det inte en sån dag. idag är det en drogfri och efri dag, det står EMPTY på min mage med stora bokstäver. bara 25 mg skulle räcka, snälla ge mig lite... bara lite.. bara...

ååh jag tycker inte om hur ni skrattar åt mig när jag berättar saker och hur ni tycker jag är barnslig som avbryter en konversation för att annars slår jag in käften på er om ni fortsätter älta dom saker jag tycker är jobbiga att prata om. var stolt att jag kan säga ifrån istället. jag har aldrig någonsin kunnat säga ifrån tidigare. men nu är det slut med kontakten på öppenvården, ni gav mig ingenting, ni kunde inte ens få mig att sluta knarka, varför gick jag till er för? det är ju bara jag själv som kan få mig att sluta, inte ni. det jag får ut av er är fula jävla pissprov som visar positivt varje gång och riktiga journalister verkar ni vara också, gräver in i precis allt, allt ska vara så som ni tycker. jag får inte ens ha en haschrökande pojkvän, HÖR OCH HÄPNA.
jag pissar mina positiva drogtester PÅ ER. stick förfan, tagga!!

på torsdag kommer du E, verklighetsflykten är nära nu. då ska vi glömma bort oss själva under täcket och bara kramas och höra varandra andas.. din alldeles perfekta kropp och din röst som får mig att smälta. du är så himla vacker.. jag längtar, längtar...


Inga kommentarer: