lördag 2 juni 2012

Shower och full rulle

Herregud. Att vakna och vara pigg 07 på morgonen innebär väl att man börjar bli lite till åren? Skitsamma, skönt är det i alla fall. Älskar att gå upp i tid och ha hela dagen framför mig.

Igår var jag en sväng till studion och visade upp min dansrutin som jag ska ha på media markt nästa helg. Pole and fitness studio kommer vara där fre - sön och ha uppträdanden på scenen alldeles utanför varje dag :) Vi kommer även ha en x-stage inne på media markt och visa upp trick och de som vill får prova på också :)
Jag kommer vara där på fredag och lördag. Börjar bli lite nervöst. Hoppas att det inte blir alldeles för varmt bara. Är rädd att jag ska bli så svettig som jag blev när jag hade privatlektion med Justine Mc Lucas. Shit vad drygt det var. Spelade ingen roll hur mycket jag spritade och torkade mina innerlår, kunde inte sätta mig på stången över huvudtaget. Då hade vi inte funnit vår stora beroendeframkallande kärlek än iofs; itac och dryhands. Så det ska förhoppningsvis gå lite lättare med hjälp av det om det blir svettigt :P

Hade lite födelsedagsfirande här hemma igår med kompisar. Bjöd på tacos och Mathildas underbart goda tårta. Idag ska jag hem till Sophie för födelsedagsfirande för henne och inflyttningsfest. Det har varit full rulle konstant i en vecka nu och det kommer hålla i sig såhär tills den 11:e skulle jag tro.
Tycker om att ha saker att göra och se fram emot men mitt huvud blir trött av alla intryck så jag somnar som en bebis om kvällarna utan sömnmedicin. Har försökt se på ett 100 höjdaravsnitt i 5 dagar nu men jag hinner ta mig fan aldrig se klart skiten eftersom jag somnar:P Jag ska väl inte klaga.

Imorgonbitti blir det som sagt fotografering på studion till hemsidan. Kommer bli sminkad innan och jah tycker det ska bli skit kul! Undrar vad jag ska göra för trick :) Efter det blir det aerial hoop-pass.

Har jag någon läsare som är intresserad av att börja med pole dane och som bor o närheten av gävle?
Min 8 veckors kurs börjar som sagt 15:e juli kl 19.15-21.15. Passen kommer att vara på 2 timmar och man behöver ingen tidigare kunskap inom vare sig pole dance, träning eller stretch. Jag var helt otränad, verkligen HELT otränad när jag började och se vilka framsteg jag har gjort. Alla kan!

Och är du rädd för att börja själv så tycker jag att du ska tänka om. Jag skulle börja tillsammans med min kusin, vi båda hade bokat in oss men så blev hon gravid och var tvungen att hoppa av. Så där stod jag, livrädd och nervös. Tänte först skita i det men jag gav mig fan på att jag skulle börja så utan att känna igen ett enda ansikte på kursen så började jag och vet ni vad? Det är det bästa beslutet jag någonsin har tagit. Ibland måste man kasta sig ut och bara våga. Såna beslut kan ta dig väldigt långt. Vem kunde tro attt jg 2 år senare skulle bli pole dance instruktör? Verkligen inte jag i alla fall.

På www.poleandfitnesstudio.se finns mer info och där kan ni även boka in er. Har ni några frågor så får ni hemskt gärna kommentera så lovar jag att svara.


Nu ska jag dra i lite färgbomb i håret (är tillbaks till mitt fina rödsvarta hår igen)

Bjuder på årets kanske roligaste bild.

Inga kommentarer: