tisdag 15 november 2011

Tjatter tjatter tjatter

Haha tjorven är fan bäst "vad viiiiiill du lilla Pelle?" och Melker blir skogstokig och hotar med stryk. As kul ju!

Idag har jag jobbat lite hemifrån och suttit i soffan med miljoner miljarder tankar. Meningen var att jag skulle titta på halv åtta hos mig men jag satt bara och stirrade in i skärmen och hade 19 tysta minuter för mig själv. Jag tänkte på ingenting och på allting på samma gång. Var i något sjukt mellanläge. VAR JAG I NARNIA MÅHÄNDA? Blev mycket intryck igår på konferansen så skalpen (haha jag älskar det ordet) ville väl manövrera alla tankar hit och dit kan jag tro.
Har även tittat på skins som för övrigt är den bästa serien ever efter the walking dead som jag också har tittat på och så har jag svärt över försäkringskassans vidriga oförmåga till att göra sitt jobb och mamma tror att Molle är sjuk. Jag hoppas inte att han är det. Älskade griskatt. Du ska leva många år med mig och inte dö för att
mänskligheten avlade fram dig som i sin tur ger tumörer och andra hemskheter.

Nu måste jag slänga ner nyllet i korsordstidningen för jag blir tokig av allt tjatter i huvudet. Egentligen äter jag LCHF men ikväll är marabou apelsinkrokant min allra bästaste vän.

Har några av mina gamla läsare hittat hit igen förresten?

Inga kommentarer: