måndag 14 november 2011

Konferans

Nu har jag kommit hem från konferansen i stockholm. Fick i mig en redig dos bestående av pepp och motivation från föreläsningarna. Jag och min kusin är numer kollegor så vi åkte in tillsammans. Sista delen av konferansen var dessutom för gäster. Så Jonis, Tommi och Fredrik följde med oss.

På vägen hem startade jag en tävling och slog vad om att jag vann så skulle jag få Tommis munk som låg hemma i frysen. Iallafall en fjärdedel. Tävlingen gick så enkelt till som att gissa vilken tid vi skulle vara i sandviken. Mathilda vann och det slutade med att vi bestämde att hon skulle få munken. Tommi hade inte ens gått med på det hela. Han hade ingenting att säga till om där bakom ratten haha. Så väl hemma gick vi upp och dividerade om vem som skulle få munkjäveln. Den gick mellan våra händer många gånger. Jag hann att ta två tuggor varav den sista med sån stor inlevelse att ögonen spärrades upp. Sedan fick Mathilda med sig den hem.

Jag helt random i bilen: Är det sant att foten är lika lång som underarmen?
Mathilda mäter med sin egen fot: Ja det verkar så!
Jag: Är det sant att armarna är lika långa som benen?
Tommi med lite sur underton: Tarmarna är 5 meter långa älskling!

Hahah döör.

Nu ska här sovas. Men först ska jag kolla in zoospelsappen, man kan ju tydligen bygga ett eget zoo, korsa lejon med björnar, plocka upp skit från besökarna, och det vill man ju! Har tröttnat lite på My horse appen. Hästnnn min levlade jag upp till lvl 18. Sen stannade han där, det aset.

Inga kommentarer: