tisdag 15 november 2011

Rävgift och oförmågan att inte se det.

Äh ni känner väl mig sen innan ni tänker ja' så blev det nå korsord tro? Garanterat inte. Myror i brallan. Ställde mig och grimagerade spontant i spegeln och hämtade lite färsk annanas och ja jag ska egentligen äta LCHF men inte idag. Imorgon skulle jag vilja köra igång stenhårt. Bort med alla tillsatser, Eämnen, smakaromer, konsenveringsmedel, glutamat, färgämnen och äckel, (vet ni vad allt detta gör för din kropp? Om inte; börja undersök saken) bort med sockret och bort med så mycket kolhydrater som det bara är möjligt och så måste jag träna pole mer än en gång i veckan nu när jag har fått min dröm igenom; stången står ståtligt nere i "galtens bunker" (vilket är ett internskämt mellan mig och kusin) Så okej vi säger väl såhär då. Stenhård LCHF från och med torsdag för jag kommer inte hinna äta upp allt det här till imorgon hahah. Torsdag och framåt kör vi LCHF och mer stretch, styrka och poleträning. Sen blir det tada och magmusklerna kommer titta fram igen. Och jag blir av med min vätska som jag samlade på mig under uppehållet i kosten.

Det är bara litelite vätska jag har lagt på mig som är borta inom en vecka tack vare den underbara livsstilen LCHF. Jaa predika på hur mycket ni vill. Www.kostdoktorn.se för de som är skeptiskt, nyfika eller bara lite bakom flötet. Där hittar ni allt ni behöver veta.

Jag mår så bra av LCHF. Mamma, pappa och andra ser stor skillnad på mig när jag äter strikt. Jag mår mycket bättre, orkar mer i träningen, jag får mer koncentration och jag slipper ha en mage som låter som sjutton olikartade dinosarier. Förr knorrade och ylade magen konstans och man fes och bröla ur sig men med LCHF är allt lugnt och bra. Inget ylande. Inget bröl. Bara det nödvändigaste; nr 2 Men framför allt och den största anledningen till att jag äter LCHF är för att jag slipper dessa jävla sockerkickar. Jag klarar inte av sånt. Jag vill ha det neutralt. Och så blir det för mig av LCHF.

Någon som har förslag på hur ofta jag bör träna? 2,3,4,5 ggr i veckan?

Jag vill verkligen hålla igång min kropp. Rättare sagt jag måste mer eller mindre. Det krävs en hel jävla del för del här sporten yes det är en sport jag var i finland och såg :Pole Art (EM) och det var SM i stockholm här i torsdages och Ibrahim Tunc som går på vår studio vann! Underbart. Och Min instruktör Johanna Kreft kom trea! Stort grattis till er och studion! Gryymt:).


Inga kommentarer: