söndag 23 september 2012

Concertauppföljning

Imorgon blir det psyk igen för en concertauppgöljning. IGEN. Tror bestämt att det har brunnit i huvudet på härskapet då jag var där i juli och vanligtvis hör jag inte ett pip från det stället om jag inte ringer självmant. Varför denna koll efter 4 år av concerta-medicinering? Nåja, bra är det väl men det hade väl varit bättre för något år sedan med såna här täta besök, som den sommaren när jag fick krypa fram i lägenheten för att inte svimma av blodtrycksfall till exempel.

Ska prova höja concertan igen. Ligger på 54 + 18 + 18 nu men ska kolla om jag får övergå till 54 + 54 mg igen.

Någon av mina läsare som äter concerta? Vad är era upplevelse av den medicinen?

3 kommentarer:

Sofia - Mode,foto & personligt sa...

Vinnare + ny omgång uppe, kolla om du vann och var gärna med igen :D
http://byfia.com/2012/september/veckans-blogg-1-2.html#comment

Malin sa...

Tog concerta och har testat Ritalin också för några år sedan. Mådde mest konstigt av den och blev väldigt nojjig. De sa de kan hända vissa och att de inte passar alla men ja, jag hade ju ingen bra erfarenhet av de. :) Har klarat mig bra utan faktiskt. :)
Kram

sophie sa...

Hej!
Veckans awesome har startat igen på min blogg :) Delta gärna :)

Kram <3