söndag 23 september 2012

Pole dance och boktips

För en timme sedan kom jag hem från ett pass med mina nivå 2:or. Det är så kul att se deras utveckling och alla i gruppen är så glada och positiva. Riktigt bra energi får man! Idag var det högklackat, open v och chopper / inverted v som stod på schemat. Jag är en mycket stolt instruktör idag!
Har kommit på bästa låten att dansa till också, och det är inget mindre än Everlast - Folsom prison blues Den har hängt med mig i många år och förra veckan fick jag snillebluxten att köra den på mina elevers dansrutin.
Sjukligt bra intiativ Magnus!

Nu ska jag matatonläsa Jaycee Dugard - Ett stulet liv, får låna den i 2 veckor och den är ju ingen risk att jag inte kommer hinna läsa ut den om man säger. Öppnade boken igår och har läst halva redan.

1 kommentar:

Monia - mamma till Tuvalie sa...

precis den boken som jag letade efter på nätet igår om jag skulle hitta billigt!! :o Säg till om den är bra ;)