tisdag 31 juli 2012

Ångestgubbar och det jag lever för

Lever för tillfället i min lilla insnöade bubbla med mycket 24, pippi, pole dance, vattenflaskor med iskallt vatten direkt från kylen, olika meloner, rita och gissa appen och falukorv. Skön blandning va? Mellan varven lägger jag ner all min energi på att städa lägenheten. Allt ska vara rent för att jag ska må bra och känna mig harmonisk, så jag får slita som ett djur iblad. Herregud ni skulle se mig när manin tar fart och jag fastnar med att städa badrummet i flera timmar. Jag snöar in och hittar bara mer att städa hela tiden. Det ska även vara bäddade sängar med speciella lakan, speciellt sköljmedel (hemskt noga) och det får inte finnas smuts på golvet alls.

Sen är det som ett tomrum i magen. Som en liten ångestgubbe som härjar på och har sönder magen på mig , lite mer för varje gång.

Pole dancen gör att jag orkar hålla ihop. Utan den vet jag inte hur livet hade sett ut idag.

Godnatt.


2 kommentarer:

Malin sa...

Pole har räddat många dagar och funkar väldigt läkande på mig! :) Förstår vad du menar!

Mathilda sa...

<3