måndag 2 juli 2012

Milspromenaden

Jag och Sara gick ut på en promenad igår kväll, det blev nästan 1,3 mil. Det gjorde vi bra tycker jag. Sov riktigt bra efteråt. Är lite öm i benen idag, inte van att gå så långt hehe. Men det är absolut något som vi kommer göra om.

Har haft en rätt dålig dag idag, trött och det rinner ur ena ögat hela tiden. Varit på psyk och haft "concerta uppföljning". Hon jag skulle träffa presenterade sig inte ens och skakade inte hand så där sprack förtroendet på en gång kände jag. Jag hade aldrig träffat henne förut och det är ju första intrycket som avgör i såna situationer. Det blev ett hemskt kort möte hur som helst. Fick fylla i ett papper på hur stor dos jag äter, biverkningar, positiv förändring med medicinen osv sen tog jag blodtrycket och tack och hej.

Sen stod jag i 30 min kö på apoteket för min concerta tog slut idag, och när det äntligen blev min tur så hade dom inte ens skiten hemma. Riktigt irriterande. Får stanna i valbo när jag åker till dansen.. Suck

Ska på lärlingsträning kl 16-17 och efter det ett body flex pass 19.15 - 20.15

Nästa lördag, alltså den 14:e (kl 19) är det pole party på studion och jag och pole play gruppen ska vara med på uppvisningen. Är det någon av mina vänner som vill följa med? Det kostar 50 kr / person och det är sista anmälningsdagen nu på tors. Så skriv en kommentar om du är intresserad.

Inga kommentarer: