lördag 7 juli 2012

Min nya vardag

Det är sån jävla skillnad om man tänker på vad jag gör en lördagskväll och vad folk i min ålder gör en lördagskväll. Jag antingen tränar, löser korsord, läser bok eller glor på film medan andra är ute på krogen, någon fest eller är i farten på annat sätt.
Jag dricker inte alkohol, har inte varit full på över 2 år och alkohol är det sista som lockar mig. Jag trivs att bara ta det lugnt. Jag orkar inte vara ute bland hjärndöda spritstinkande bebisar. Jag har väl härjat så det räcker egentligen. Gud vilka dagar och nätter jag har gått igenom när jag tänker efter, haha. Sjukt att dessa minnen handlar om mig och att jag faktiskt har gjort detta mot mig själv och min familj.

En gång var vi vaken 50 timmar i sträck under ett tjackrace och det var så jävla sjukt. Mot slutet visste jag inte hur man pratade normalt, vilket tonfall man skulle ha så jag viskade istället. Åkte till skolan mitt upp i allt och fattade ingenting. Jag ringde efter mamma och finkusin som sedan kom dit eftersom jag flippade ur. Inne hos skolsköterskan berättade jag om mina drogproblem och varvade det hela med extrem hyperventilering och gråt.