torsdag 5 april 2007

Fire Fire..<3

E..e...e.... Vad ska jag säga?:] Jag känner mig glad och pigg idag, vaknade med honom bredvid min sida. Hans arm runt min midja och vi höll varandra i handen. Det var så mysigt.. Men inte förhastade slutsatser. Jag ska ta det lugnt, för... blir det inget mer och jag bara går och hoppas blir det åt helvete.
Hur som helst så var vi väl vaken till 02. Vi tittade på Oceans Twelve och sedan SOS med Sällskapsresan. Vi skrattade och E kunde fan alla repliker utantill.. Just nu sutter jag hemma hos Linn, E cyklade hem för inte så längesedan. Vi tog sällskap men vi höll på att blåsa bort.


Idag ska jag ringa vuxenpsyk och hälsocentralen, ska ju ordna den där utredningen om jag har ADHD eller Damp.. Ska även styra upp piller och saker.

Nu ska jag röka mig en cigg... Laters girls and boys.

Inga kommentarer: