onsdag 4 april 2007

Vi måste härifrån... den här staden drar ner oss till botten av ån...

E kom igår, vi låg i soffan och myste omkull oss framför Prison Break, halv 1 cyklade han hem. Men han behövde lite godis för att orka;) Så jag bjöd honom på min Marabou Digestive. E och jag ska till W´s grav innan han åker hem, vi ska köpa en gul grön och en röd blomma åt honom. Reggae.. Kanske röka en holk också.

Nu har jag väl haft sönder min borrmaskin också, fick inte in skruven i kukväggen så jag kastade den allt vad jag hade i väggen så saker for åt alla håll. Skrek något om att det går inte att göra något med mina väggar sen la jag mig raklång på sängen i 10 minuter och hörde Håkan Hellström långt bak i huvudet. Mamma är här och försöker förjäves att få upp min hylljävel.

Men jag ska nog lyckas...

Nu har E och L varit här, vi försökte klara bossen på Crash, MEN, det gick inte. Tro mig, vi har försökt i ETT ÅR med att klara det. L : "Med tjack hade jag lätt klarat det".
Vad händer ikväll då? Jo.. E o jag ska ligga och klia varandra, sub sub sub..^^,

Föresten så klarade min borrmaskin sig. Strax kommer pappsen hit, han ska hjälpa mig upp med hyllan i badrummet som jag får epelepsi av. Sedan skjutsar han mig till min kusin kille Pär, jag ska nämnligen få massage av honom, pga min abstinens.. INGEN KAN LJUGA SOM VI, ELLER VAD TROR NI? tralalalalala

Mitt svenska nationella prov gick som smort, enligt mig själv då, har inhandlat följande idag: Nya shorts, 3 trosor, en mascara från makeupstore, ett linne på hm, sen baxade jag några ringar också men det ska vi inte prata om^^, och sist men inte minst en engelskabok som vi lär ha i skolan..
Pojken som kallades det, bra val där, eftersom jag redan läst den på svenska;)

Fridens.

Inga kommentarer: