lördag 7 april 2007

Skjut


Det som betyder nått är du.. kom vi tar ledigt bara över dagen så har vi guld i våra händer, i tio sekunder.. Jag kämpar även jag lite mer efter behag alla drömmar som man har blir till sandslott, jag sitter ensam här ikväll, det som betyder nått är du..

Äntligen, imorgon ska jag få mina xanor, E och jag ska dela. Sen ska vi vara lama och kramas på varandra och skratta:] Dagen idag har varit bra, sitter och lyssnar på skjut efter en låång dag av shopping. Skjut är skiten. Bästa skiten. Jag har fått påskägg, ätit påskmat så jag vart så mätt så jag typ dog..

Och jag vet hur du tänker, och jag vet hur lätt man blänker; alla ord utav kärlek i honungssöta hav.
Och jag vet hur du kännner för jag vet hur lätt man bränner; alla drömmar utav kärlek i en styrkande vulkan här i monsterstan. Här i monsterstan...


Inga kommentarer: