fredag 8 augusti 2008

en timme kvar att leva


jaha, hej mitt härskap!

här hemma luktar det nytvättat, nybäddat samt rengöringsmedel. jag hatar att åka bort och komma hem och inse att det är lortigt, stökigt, dammigt osv.. ni vet. så jag har städat idag. katterna älskart. nyfikna som jag vet inte vad egentligen.
har egekkkligen inte så mycket att säga idag, jag åker till mamma imorgon med katterna, sover över där för att de inte ska bli helt livrädda utan mig. på söndag åker jag och pappa till syrran i sthlm och på måndag morgon skjutsar han mig till skrivarlägret. hej jag är jätte nervös men det går nog jätte bra ändå. har fyllt min mp3 med massa inspirerande musik samt tagit med lite diktböcker som jag gillar.. ska skriva ut en dikt också som jag älskar. för har jag ingen inspiration där borta så tänker jag lyssna och läsa tills jag får det då!

nu inväntas stefan och vi ska ta hem mat från donken, jag har inte ens duschat men det får jag göra efter maten då. ja justdet, jag väger 70 kilo nu också, alltså 4,6 kilo har jag gått ner på 3 veckor eller vad är det? trevligt tycker man!!

från oss alla, till er alla, en riktigt good jul!
åh, emil i lönneberga är underbar föresten. hans pappa är rasande, sticker ut från fönstret i dasset, försöker komma ut (har blivit innelåst), det spöregnar. han väser åt emil som står med paraply ovanför huvudet o säger att han säert kommer bli förkyld varpå sötungen svarar "du blir nog inte förkyld, huvudsaken du håller dig torr om fötterna" sådär gulligt som bara han kan.

Inga kommentarer: