tisdag 26 augusti 2008

yoghurtstank

jag är så jävla trött. men jag kan inte sova. tusen tusen tankar far runt i mitt huvud;
skola på torsdag, vad ska jag lägga in för nya låtar på mp3;n?, kören på torsdag, kommer sabina hämta upp mig?, vad ska nästa kapitel i min novell heta och vad exakt sa jag till linn, mathilda och mamma i telefonen den dagen jag skriver om just nu?, kommer min externa hårddisk imorgon? hur får man stefan att sluta snarka?, kommer jag orka gå upp till nyvy imorgonbitti och om inte, hur ska jag då förklara på ett snyggt sätt varför jag inte har ringt, hur länge till orkar jag ha min piercing kvar i bröstvårtan och VARFÖR LUKTAR YOGHURTEN SÅ JÄVLA ILLA?

bläää. känns som att jag ligger och har diskussioner med mig själv, ja jag tänker för mycket, jag vet varför också, -jag kan inte ventilera på samma sätt nu när jag inte har varit på nyvy på 2 veckor, där ventilerar jag alltid, och det hjälper mig hur mycket som helst. nä jag kör väl igång med novellskrivning så här halv 2 på natten. väntar även ivrigt efter magnus ljunggrens respons på det jag skrivit, tack du härliga karl.


puss

Inga kommentarer: