onsdag 6 augusti 2008

gonattdå


det börjar närma sig nu, på måndag är jag på skrivarlägret utanför södertälje tillsammans med 19 okända personer över 16 år. haha vad fan har jag gett in mig på?:) det kommer nog bli riktigt roligt, men jag är ledsen; jag tänker INTE paddla några kanoter.

igår gick jag på NA möte, tog en bricka för 6 månaders drogfrihet, det var skönt att lyssna på delningarna men som vanligt vågade jag inte dela själv, är ju alltid så gryymt mycket folk på NA så jag blir helt skakig.. bara att säga "jag heter sophie och är narkoman, jag lyssnar idag, tack!" var hur nervöst som helst..

idag lämnade jag fjärde steget för lisa på nyvy, det var skönt. tänkte göra en trevlig liten brasa av mina listor och säga adjö till min tid som självisk, hänsynslös och oärlig. och verkligen välkomna ett bättre liv (som redan har påbörjats).

jag är så trött så snart somnar jag, måste läsa några sidor till ur Den vita massajen innan bara, gryymt bra bok. upptäckte nu att de har gjort en film av boken.. så den tankas för fullt, men först ska jag läsa klart innan jag ser den hehe.

godnatt alla och speciellt du stefan. tyckeromdigja (fastän du blir lite arg på molle om nätterna för att han för sånt oväsen när han är på lådan att du tror att han har grävt en hel koppargruva inne på toan hahahah)

puss också

Inga kommentarer: