lördag 11 oktober 2008

min dag- har inget speciellt att skriva..




vakna, svälja medicinen med jouice, klä på sig och cykla till enen, åka buss till skolan, sätta sig och jobba med hinduism och demokrati, (sen kom skolsköterskan och erbjöd mig ett litet extra jobb nästa vecka (inte betalt dock) ska vara lärare i foto två av dagarna för ettorna och plåta dem inför deras visitkort och sedan ha en lektion till att hjälpa med redigering, fett!) jobba vidare med hinduismen, äta lunch med snälla lärare, jobba vidare med hindiusm, få beröm av rektorn, åka ner på stan, köpa foundation, buss till sandviken, kliva av vid posten och hämta ut tre böcker på bibblan, gå till enen, hämta cykeln, cykla hem. göra rent kattmatskålarna samt kattlådan (pyton) dammsuga och torka golv, äta mat, duscha, upptäcka att jag väger 63,5. glo på fredag hela veckan, läsa bok, se på magnus betnér (=dreggel), läsa bok
nu äter jag mest en baguett och slösurfar.

mensvärk har jag också.

Inga kommentarer: