söndag 5 oktober 2008

sophie the idol

hm, lite update kanske?

i torsdags tog jag med katterna till mamma, har varit här sen dess.. behövde komma bort från ångesten som finns i mitt sovrum på kvällarna när jag ska sova, jag hoppas att den har hittat en annan plats att etsa sig fast på när jag kommer hem imorgon. annars står jag inte ut.

imorgon och tre veckor framöver ska jag sitta i skolan och skriva på novellen samt göra lite rester som jag ligger efter i. vi har apu och jag valde att sitta i skolan istället.. ska bli skönt. inga störande ljud, bara jag i ett tomt klassrum. awesome!

fick ett intressant mail på flashback idag:

"tja!
Har typ läst dina inlägg i ett års tid, och följt de du skrivit. Vad jag fattar så är du ren nu och de ska du vara så sjukt stolt över!Jag har aldrig hållit på med nåt sånt så jag kan nog inte sätta mig in i de.. men jag ser upp till dig och vad du har uppnått.. var stolt, var jävligt stolt.peace"


och vid ett senare mail skriver han "vet inte hur jag kom in och började läsa dina inlägg, det har varit väldigt intressant och läsa iaf. Och dreggelpaj bilden, haha så störtskön den är.det är som att skriva till en idol det här."

idol... yeah whatever:P

Inga kommentarer: