tisdag 15 maj 2012

Bra dag

Nu blir det en klassisk tråkig skitblogg, med ett inlägg med den hemskt fattiga inledningen som följer "idag har jag" så, here we go:

Idag har jag jobbat och stretchat och löst korsord samtidigt. Heter man Sophie Magnusson är det hemskt stimulerande att göra flera saker samtidigt; att vara effektiv helt enket. Love it.

Har även varit barnvakt åt mitt älskade lilla gudbarn tillsammans med Sophie som också är Elmas gudmor. Sophie och Sophie är bäst. Det vet man ju.

Ååh bäst av allt. Har 5 personer som kommer boka in sig på min pole dance kurs. Dvs jag behöver bara en till för att kursen ska bli av.

Så boka in er på min 8 veckors kurs i nivå 1 med start söndag 15:e juli kl 19.15 - 21.15
Är ni vän med mig så får ni 500 kr rabatt.


Vääälkomna!:)


Inga kommentarer: