tisdag 8 maj 2012

texter






osminkad och trött. jobbet (eller arbetsprövningen) går hur bra som helst.
jag är ju något som kallas sökmotorskonsult och i början kunde det gå rätt segt att komma igång med att skriva texter, men för mig har det bara flytit på, har knåpat ihop 5 texter på 6 timmar så dom var nöjda med att jag kom in i det så snabbt. texterna såg även väldigt bra ut så jag kan pusta ut och känna att det här är verkligen ett jobb för mig.
har nog skrivarlinjen och it media att tacka för att det går så bra :) 

nu ska jag snöa in i korsordet och sedan blir det godnatt.
ska upp 06 imorgon, tandläkaren 07.40. jobb 08-11 och sedan blir det gym med martin som jag jobbar med. vi har ju eget gym på jobbet för oss i personalen. så jävla soft!:) efter det ska jag in till marita i gävle och klippa mig och färga håret på hennes salong, drottninggatan 37 :)

allt känns bra för tillfället, har egentligen ingenting att klaga på förutom ordet baden baden, vad fan i helvete liksom. räcker det inte med bara baden?! nä upprepa gärna det dryga ordet så att man får lust att strypa någon. och vad fan står skiten för? känns helt ologiskt att en jävla solstol ska heta så. 

krill däremot är ett ord jag tycker om, varför vet jag inte :)

hejdå.

Inga kommentarer: