tisdag 1 maj 2012

Elna och Tuva

Hur många är bakis idag då tro?;)

Själv är jag nyduschad, nysminkad och redo för en ny dag. Vaknade 08 och kände mig pigg och det är inte ett enda moln på himmelen.

I helgen har vi varit hos syster och passat Noah eftersom tvillingarna har legat på sjukhus. Igår fick dom äntligen komma hem. Guud så små dom var. Anledningen till slangen i näsan på dom är för att dom får andningshjälp eftersom dom är så små.
Noah var väldigt nyfiken på Elna och Tuva. "Mina systrar" sa han hela tiden och kikade på dom. Man blir ju rörd :)

Vi kom hem till sandviken igår kväll och det känns tråkigt att lämna dom små liven. Men jag ska fan utmana ödet och försöka bila dit själv någon gång framöver. Ni som känner mig vet att jag inte klarar av att köra bil på ställen där jag aldrig har kört innan. Jag får sån jävla panik. Men till syrran är det i princip bara rakt fram hela tiden och någon enstaka högersväg in till järna så det ska jag väl klara av. Är mest nervös över vägarbete på motorvägen och att jag ska behöva ta någon annan skitväg mitt i allt. Då börjar jag grina.

Ikväll blir det nog bio, hungergames eller american pie. På måndag börjar jag på mitt nya jobb (eller ja, arbetsprövning i 3 mån först) som sökmotorskonsult :) Eget kontor och allt.

Inga kommentarer: