fredag 25 maj 2012

sol i sinne, brun inne /rudolf






Okej, jag är inte så mycket för att prata om det här med väder, det är något som existerar utanför mitt fönster och mer än så orkar jag inte engagera mig i det men igår och idag har det varit riktigt skönt faktiskt. Låg ute med grannen Evelina igår och solade på bakgården, har faktiskt aldrig tagit mig för att placera röven där, trots att jag har bott här i 2 år. Jag har aldrig haft tålamod för att sola, basta är det värsta jag vet. Jag pallar 5 minuter sedan får jag panik och vill ut, har varit samma sak med att sola. Men igår gick det bra, man har väl blivit bättre med åren;P Låg ute i typ en och en halv timme och jag är redan solbränd. 

Idag var det dags för finkusin Jonis att gå på sin första bal, så vi var in till gävle, jag Sophie, Elma och Mathilda. Medan Mathilda sminkade Jonis flickvän så var jag och Sophie barnvakt åt vårt lilla gudbarn. Vi gick till boulongern och det var verkligen en hit. Att leka med gruset och att gräva i sanden med pinnar var roligast, och att titta på alla barnen såklart. Trots att jag hade t-shirt på mig så har jag tydligen blivit solbränd från bh:n, skumt skumt :)

GrisMolle och jag låg ute på mammas altan i förrgår och solade oss, angående bilden på det lilla trynknytet :)

Snart ska jag boka in 2 nya till min pole dancekurs, varav en är kille! Så jävla roligt!:) Gud vad jag längtar.

Inga kommentarer: