tisdag 16 september 2008

bla bla yada yada bla...


min mage är på väg att spricka. jag har hetsätit. det är väl en av mina få hemligheter. det händer mycket sällan men när det väl händer så är det HETSätning på hög nivå. nu känner jag för att spy upp skiten.
annars är det väl bra med mig, febern tycks ha gått över. låg som en cancersjuk tonåring i min säng hela dagen igår, det var inte speciellt skönt. på morgonen svettades jag så mycket att det droppade om min rygg.
förresten känner jag mig jävligt arg. betyder jag INTENTING för dig längre? det känns som att du undviker mig. nu orkar jag inte fråga dig vad du gör, om du vill ses eller hur du mår längre, jag frågar så ofta och får inte mycket till svar. nu ger jag upp.
och jag har tappat bloggläsare, okej att jag inte skriver SÅ ofta, men jag har märkt ett mönster. så fort jag inte skriver om droger så kommenterar ingen, men när jag gört så får jag mail o kommentarer där det står hur stark jag är, hur bra jag skriver.. bla bla yada yada bla...
då ska ni få en smaskig nyhet angående droger, idag har jag knarksug för första gången på flera flera månader. visst är jag duktig? VA?

1 kommentar:

Kat sa...

Jag läser oavsett och jag är glad sålänge du mår bra :) (och helst inte knarkar <:)