fredag 19 september 2008

Kaosflickan


Ja det är precis vad jag har döpt min novell till. Det var mamma som tyckte att den skulle heta så då hon har berättat att hon brukade kalla mig för det i sina tankar när jag/vi har haft det som jobbigarst. Hur som helst är novellen äntligen klar. I alla fall den del som ska vara med i boken där alla deltagarer noveller från lägret ska vara med i. Hela min historia är ännu inte klar, men jag låter detta som jag har skrivit hittils vara ett utdrag från en bok då jag ska jobba med den mer. Jag skickade novellen till författaren magnus nyss, som faktiskt har varit en hjälte som har hjälpt mig med redigering och kommentarer. Kan inte tacka dig nog! Där sitter du i etiopien och har fullt upp med ditt eget, ändå hjälper du en helt obetydlig flicka med sin novell. Det känns otroligt rörande. Så du väntar jag på ytterligare kommentarer och tips sedan är det klart. Jag meddelar er om det så får den som vill säga till på skickar jag den. Jag har även censurerat allt för att inte utlämna vissa personer osv.. Jaja nog om det. Nu ska jag gå ut och röka, fira att det äntligen är klart. Puss på er där ute som orkar läsa allt jag skriver. Puss

Inga kommentarer: