tisdag 30 september 2008

Myror


Sitter ute och röker. Undrar varför det är så ljust ute? Kanske fullmåne.. Känner mig ensam och myrorna har letat sig tillbaks till min kropp. Jag har inte ro till någonting. Fast det går nog över, det gör allt förr eller senare. Är förvånad över en sak. Kände på mig redan imorse att någonting var fel. Jag grät lite och kände att fan vilken dålig dag. Under natten vaknade jag och verkligen tokgrät. Drömde att annika var död. Det jag kände på mig under dagen visade sitt rätta jag när stefan kom hit och gjorde slut, Då sattes allt på plats. Ringde och grät till elin och till mamma. De fick mig på bättre tankar och livet går ju faktiskt vidare fastän det gör ont. Ser fram emot föreläsningen imorgon. Nu ska jag gå in och låta boken värmeböljan koppla bort min oro. Författaren till den boken kan då konsten att skriva. Fantastiska människa. Tack för saltön. Godnatt