lördag 20 september 2008

viktminskning


nu väger jag lika mycket som jag gjorde när jag gick på amfetamin. 66 kilo är jag nere i. med andra ord har jag gått ner 9 kilo på 3 månader. i veckan ska jag boka läkartid och höra om jag kan få ta prover och se om allt står rätt till i min kropp. jag har inget emot att gå ner i vikt men man börjar ju fundera när jag har rasat så här mycket.. trodde det bara var några kilon i början man skulle tappa.. men 9 kilo är väl att överdriva. fortsätter det så här vill jag nog byta concertan mot strattera eller ritalin.. jävligt jobbigt att börja om igen och hitta rätt dos. jag har ju hittat min rätta nu med concertan så kanske jag måste börja om igen..

jag märker ju själv stor skillnad när jag är utan medicin, känner mig som en lättirriterad zombie. med medicinen blir jag skärpt, pigg och mer tålmodig.
pga viktminskningen blir jag utmattad av minsta lilla sak, igår var jag tvungen att sätta mig ner i duschen för att det var så ansträngande med det heta vattnet.. vet inte om det beror på vikten men det känns som det, har liksom ingen energi.


nu vill jag att magnus ska skriva kommentarer så jag äntligen kan börja redigera det allra sista sedan är jag redo att maila er novellen..


förresten, jag läser ken ring's blogg dagligen och idag la han upp videon där han drar Spräng regeringen på acapella - vattenfestivalen 99 som det blev sån jävla uppståndelse om. jävligt fet video om du frågar mig! förstår dock inte hur det kunde bli en sån stor grej av det, precis som ken själv skriver i sin blogg så : "Är någon på väg till slottet? Är någon upprörd? Är det upploppsstämning? Nej, för alla tidningar har ända tills idag bara snackat skit. Precis likadant som dom gjorde mot mig i helgen"
http://www.nightlife.se/kenring där har ni videon.

Inga kommentarer: