måndag 26 december 2011

Ångest

Helt uppsvullen hela jag efter denna jul. Har vräkt i mig så mycket mat och elände så hälften vore nog. Men jag tänker passa på nu. För den 1:a januari ställer jag (och mathilda, fredrik o tommi) mig i fotostudion i underkläder och plåtar bild på gris'n. Sen kör vi stenhård LCHF och jag kör pole och styrke/corepass på badhuset regelbundet. Sedan fotar vi oss igen efter någon månad och ser resultatet. Det ska bli sjukt kul. Lägger nog upp bilderna här sedan.

Annars har jag ångest. Det brinner inuti. Klibbigt och varmt. Som gammal vidrig honung.

Imorgon ska jag på mellandagsrea. Hur nu det ska gå. Att gå i affärer med mycket folk är inte min starkaste sida. Det kommer bli väldigt rörigt för huvudet och jag kommer vara slut efteråt.

Ush godnatt.

Inga kommentarer: