onsdag 21 december 2011

Flödder och nappar

Slitz, veckorevyn, iskallt vatten, HÅRDA GODISNAPPAR och en varm, skön säng. Begär inte så mycket mer.
Börjar bli trött. Tog 25 mg lergigan för någon timme sedan. Nackdelen med dom tabletterna är att det tar så lång tid innan dom kickar in. Haha 'kickar in' som att det skulle vara värsta flöddret. Åh. Flödder. Älskar namnet. Älskar vad det står för. Älskar vad som händer i kroppen. Älskar tankarna, känslorna och den totala friheten. Men nä så kul ska vi inte ha; lergigan är en antihistamin, dvs allergitablett som även fungerar som lugnande.

Förresten. Jag måste passa på att tacka er som har skrivit så fina saker till mig. Har fått höra av fler att dom ser mig som en förebild. Jag blir jätterörd. Är inte van vid att höra sådant. Undrar lite över vad det är egentligen, som gör att dom tycker så. Jag uppskattar det verkligen i alla fall. Tack för att ni tar er tid till att skriva sånt fint till mig.

Nu ska jag läsa. Imorgon ska vi ha minijulafton hos min kusin. Blir en härlig skara av människor.

Sköt om er!

Vilka är ni läsare? Har ni någon blogg?Skriv gärna!:)

Inga kommentarer: