fredag 23 december 2011

Martha Marcy May Marlene

Jahapp. Dagen före julafton. Jag och Tommi har varit hos mamma och pappa idag och ätit mat, klätt julgranen och haft minijulafton och öppnat paket. Mamma jobbar ju imorgon och Tommi åker till sin bror så det kändes bäst att öppna idag. Jag och pappa åker till mormor imorgon och firar med lite släktingar..


Blablabla fyfan vad tråkigt för er att veta egentligen :P

Just nu glor jag på City of angels, som Elisa tipsade mig om. Verkar vara en riktigt bra film.

Igår tittade jag på en superbra film; Martha Marcy May Marlene, handlar om en tjej som blev med i en sekt. Dock var inte hela filmen med? Slutade mitt i. Verkar som att alla versioner som är ute på piratebay är så? Fyfan så jävla irriterande.

Jag skulle vilja ha en imovane.

Hejdå

1 kommentar:

Emie sa...

vad handlar city of angels om? :)