onsdag 11 april 2012

4 timmars träning

Ojojoj vad trött jag är. Åkte hemifrån halv 3 och kom hem vid 8. Har haft 3 timmars lärlingsträning och hoppade in på en timmes pure pole pass. Jag fick äran att hålla i stretchen. Kulkul!:)

På lördag kommer jag och Jessica att tillsammans hålla i prova på passet i pole dance. Ska bli så spännande! Finns bara 2 platser kvar tror jag så se till att boka in er medan ni har chansen:)

Www.poleandfitnesstudio.se

Provade även att göra en scorpio i TRX banden och det funkade ju fint vetja.

2 kommentarer:

- bbella huuynh:: sa...

godmorgon , hoppas du har sovit gott !

Emma Lannebrink sa...

Förlåt om det här låter okänsligt eller vad man ska säga, men vet inte hur jag ska fråga det på ett ''snällt'' sätt :o
du skriver ju i menyn och headern att du hållt på med droger, (jag uppfattade det som det) kan jag fråga lite om det? tycker det är intressant och coolt med folk som använt droger och sedan slutat.
kram!