måndag 2 april 2012

hjärnkaoset



Det är sjukt rörigt i mitt huvud. Tankar och känslor. Det spänner i huvudet och i pannan. Känns som att jag går omkring och spänner upp pannan hela tiden, känns sjukt ansträngande i hela hjärnkontoret och i områden runt om. Försöker slappna av i pannan och jag tror jag gör det men jag vet inte för det känns så sjukt drygt.

Jag har haft mycket att tänka på under de tidigare veckorna, mycket har hänt. Och för mig som har asperger & ADD är det svårt att sortera alla intryck. Vill gärna analysera mycket och undra om det inte är si eller så istället; menade hon/han så? Ska jag göra så då när jag kommer dit? Hur reagerar han/hon då? Blablabla, allt går runt, och sätter sig som en stor bieffekt till blaffa i huvudet. Det ömmar så jävla mycket.

Dessutom har käkarna har börjat strula igen också. Förut gick jag alltid omkring och spände dom och det var väldigt oskönt. Fick käkvärk/spänning och huvudvärk från yttre helvetet.


Nu har jag fått klaga, amen på det.

1 kommentar:

Malin sa...

Brukar också ha de problemet. Kan inte släppa saker utan måste gå runt och dissekera allt och undra vad som egentligen menats och hände.
Får ont i käkar, huvud och nacke av de. Man går ju och spänner sig. Testat avslappningsövningar? Typ meditation?