måndag 16 juni 2008

angenämt

kändes otroligt skönt att få ventilera idag på tolvstegs.. förklarade hur jag kände, angående mitt "vet-inte-mående" och overklighetskänslor. som tex när jag står och pratar med någon, och personen frågar mig något, så hugger det till i bröstet på mig när jag precis har svarat på frågan, för det känns som att jag kanske svarade fel nu, att jag fattat helt fel. är rädd att mitt svar ska komma in i helt fel mening, om ni förstår.
känns lite ungefär som när man är beng. lite trög och nojig. osv..
lisa frågade "känns det som att du inte riktigt hänger med?" och där prickade hon helt rätt.. det är nog faktiskt så jag känner! jag hänger inte med riktigt helt enkelt..
vi tror att allt detta beror på medicinen, biverkningar osv..

det är riktigt mörkt ute nu, svarta moln på himmelen och molle min prins ligger på soffryggen och sover. kråkan ligger som vanligt i sängen.. utan er missar hade jag nog inte överlevt det här kriget med mig själv.

"angenämt angenämt, mycket hemskt angenämt att få träffa karlsson!
här har du din bulle gunilla!"

Inga kommentarer: