måndag 9 juni 2008

ingenting

men ja, ursäkta mig. jag har inte skrivit på en herrans massa dagar (veckor?) eller, är det föresten någon jävla människa som läser mitt svammel?
har väl hur som helst gått igenom lite saker mentalt, tror jag.. jag vet inte. jag vet ingenting käns det som. inte ens hur jag mår! ökade dosen till 36 mg på concertan idag, jag vet inte ens hur det känns.. det känns nog ingenting.

humöret svänger hit och dit, överallt och upp och ner. jag vet aldrig vart jag har mig själv. jag märker en tydlig skillnad.. vet inte om det beror på medicinen (för de sa att man kunde bli mer explosiv i början av medicineringen) men innan jag började med medicinen så kunde jag alltid på tolvstegsprogrammet dela, och berätta och förklara hur jag mår. visste precis hur jag skulle formulera mig och hur jag mådde. men som tex senast idag blev det bara svammel "jag mår bra, tror jag, eller jag vet inte, det är svängigt, jag har ingen aning".
så mitt härskap, vi får väl se vart detta leder.. för jag vet ingenting:]


drogsuget har varit bortglömt under helgen, men igår slog det mig att det känns faktiskt jävligt udda att inte gå omkring subbad i parken. att inte behöva oroa sig för solen och att man ska bli för illamående av den, pga sub.. att inte behöva bli nojjig när man ser en snutbil, när man ser någon man känner, när man..
listan kan göras lång.

1 kommentar:

Anonymous sa...

I reed.