torsdag 19 juni 2008

seriöst


Idag vill jag bara åka till valbo och shoppa. Frossa bland gröna kläder, smycken, underkläder, smink och väskor. Men icke, här sitter Sophie Magnusson med 113 kronor på kontot och har verkligen inte råd att köpa något. FA-AN.
Jag nöjer mig iallafall med Andreas. Hej jag är naken


Ja alltså, nu har jag tappat förtroende för en i gruppen på nyvy också. Fick ett sms idag där det stod att det finns både Sub och Dolcontin i stan. Varför i hela helvetet skulle jag vilja ha reda på det? Jag går en jävla tolvstegsbehandling och har varit drogfri i ett halvår snart. Varför skule jag vilja veta att det finns moffe i stan? Varför?

Bara att skaka av sig detta nu, ingen ska få ta på min energi något mer, nu ska jag fokusera på att äta kyckling ris och currysås och hoppas på att mamma ringer och säger att hon har ångrat sig angående valbo. Jag ringde nämnligen och tiggde om att vi skulle åka dit...


Molle bökar omkring i sängen, han verkligen älskar när jag bäddar. Han ska alltid hoppa upp och kura ner sig bland alla lakan:) Sötnoos. Kråkan har varit ute på balkongen och bokstavligt talat pratat med fåglar. Det lät väldigt roligt!

Inga kommentarer: