söndag 15 juni 2008

But we're all happy cause the streets they're always there for us


finns det inget smart sätt så man kan se om man har fått några kommentarer? eller är man så illa tvungen till att scrolla igenom alla inlägg och titta själv? med dagens teknik så måste det väl ändå finnas ett sätt, eller?

jäklar föresten, det är 52 st som läser min blogg? känns kuul, men kommentera då tycker man.

jag sitter pladask i min svarta datorstol och har nyss grinat åt karlsson på taket då lillebror fick sin hund i födelsedagspresent, så det känns lite strävt under ögonen och jag tänker, ska jag orka gå till OK och köpa cigg eller ska jag behöver vänta tills imorgon bitti innan nyvy? jag bara undrar.

nu har nog det där förrvirrande i mig försvunnit. men jag är inte riktigt säker.
_________________________________________________________

jag saknar sånt där urfilppat. sånt där vingligt och sluddrigt. sånt där osammanhängande och helt galet. det var kul! jag saknar det ibland. bara ibland. idag är ibland..
som afrika kvällen. det var urflippat!! två pyttelinor i vardera näsa sedan sa det PANG efter några minuter, inga förvarningar. bara PANG. jag fick för mig att jag var tvungen att nysa, hosta, spy och harkla mig, samtidigt!! jag försökte nog göra allt det på en gång, tror inte det gick så bra. Linn såg sig själv åldras i spegeln. "är jag 20 bast och ser ut såhär?" vi skrattade inte ens tror jag, helt inne i våra egna tankar och syner. men när vi kom ut från toaletten så hade vi helt klart varit i afrika, första klass.
jag var precis ingenstans och överallt i mitt mentala den kvällen. man ser badhuset från min balkong och det var det absolut vackraste jag någonsin hade sett. alla lampor i tusentals nyanser och storlekar. det var helt magiskt.. ecco gjorde rörelser med sina händer och det blev vackra mönster i luften efter dem. jag satt i soffans ena hörn, frös och svettades om vartannat. slitz tidingarna skiftade färger konstant och jag kunde inte riktigt förstå vilken färg som var den rätta, eller den som egentligen inte skulle vara där..

Inga kommentarer: