lördag 21 juni 2008

shpongle


det var den midsommaren, det.

vi åkte till stugan, jag mamma och pappa. där var moster gittan, hasse, ulla och märta. jag var väl som jag nästan alltid brukar vara, trött, tillbakadragen och otaggad till konversationer som inte intresserar mig. men min släkt känner mig och de är vana. jag kan inte rå för att jag är så men jag får iallafall vara mig själv tillsammans med er, behöver inte spela apa, eller clown. ibland kan det vända och jag är riktigt glad och så, men idag var det inte en sån dag. mår inte dåligt psykiskt eller något när jag blir så där tillbakadragen, det bara är något som alltid har funnits hos mig. tro inte att jag är ledsen, för det är jag inte.

pappa sa att jag var väldigt fin i håret, gittan öste komplimanger om mig hela dagen, jag har sån fin hy tydligen. vill ni se?:]

har varit hos mathilda hela kvällen, skippade concertan idag för att unna mig några cider. allt flöt på liksom, spela kubb, guitar hero och vi käkade. men sen blev det visst ett tredje världskrig i mitt huvud och jag fick världens illamående. tog taxi hem och här sitter jag nu. tänker nog inte dricka på den medicnen igen, okej att jag skippade den idag men jag har ju ätit i en månad och det är kvar i kroppen.

ska sova med mina underbara katter snart. mår inget bra.. fysiskt alltså.
När tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån
(har föresten glömt hur jävla underbara shpongle är)

1 kommentar:

daaaaaaaaaaaaniel sa...

hur fan kan man vara så jävla sccchhnygg?