fredag 20 juni 2008

snurra du min värld

där fattade jag nog inte speciellt mycket du, kan tänka mig att jag tänkte "whaaat ever" när personen knäppte bilden. gav detta minst sagt töntiga leende och ögonlocken på halvstång, samt sår på läpparna pga mitt ständiga pilleri. i min alldeles egna ropparvärld.
det var faktiskt riktigt behagligt där. inget kunde komma ivägen för mig. det var bara just nu som räknades.


jag var bjuden till min kusin idag på fest.. hon skulle hämta mig och sandra. men tydligen så har hon glömt bort mig för på sandras msn står det att hon redan är på fest hos mathilda. jag börjar grina om hon har glömt mig.
jag vet inte hur jag ska ta mig dit annars..
ja i värsta fall så får jag titta på den där råttan. råttatoui eller hur fan det stavas.. går väl lika bra det med.


adjö







Inga kommentarer: