tisdag 6 maj 2008

the drumstickers

jag vaknade av ATB - Extacy imorse, det första jag tänkte var "dom måste ha mixat om den här låten sen sist jag hörde den" haha! hur skulle det ha gått till liksom.
nåja, var så trött så jag tänkte ut någon sjuk anledning till att sova vidare (skulle på tolvstegs..) så jag somnade om och 09.10 ringer henke och väcker mig och frågar vart jag är och jag säger "jag tänkte skriva ett brev till dig, eller sms.. jag tänkte skicka ett sms menade jag, och säga att jag kommer senare" yrvaken som jag var så kom vi fram till att jag skulle komma på en gång. klädde på mig o cyklade iväg. och där sitter hela drösen och väntar på mig, lite pinsamt tycker man.
delade och började grina inför alla, ännu mer pinsamt men sånt är livet ibland. tur att vi bara var 4 stycken idag iaf.

annars har jag väl haft en bra dag, lirat guitar hero och skapat ett band med linn, the drumstickers gör karriär nu gott folk!
tandläkaren blev det också ja, orkar inte förklara varför men jag var tvungen att boka om tiden tills nästa mådag. palla gå med denna värk i en hel vecka till. nähäääru.

skola imorgon bitti iaf, känner jag mig själv rätt kommer jag sova över ganska så mycket och ta 12.00 bussen dit ist. jag uppdaterar er mer om det imorgon. sätter minst en 20;a på det iaf ha det gött hääj.

Inga kommentarer: