torsdag 1 maj 2008

utslag

det är så drygt, och det har bara blivit drygare.. jag jagar upp mig så hemskt för ingenting, bara för att v och e skulle kika förbi igår ikväll så fick jag stora röda nervositetutslag vid bröstet/nyckelbenet och magen höll på att gå sönder kändes det som. och nu ska mamma komma hit, min egen mamma! och jag känner mig sjukt nervös för det också, vad fan är det här? vad beror det på? okej att det blev lite jobbigt igår men det har ju sitt förflutna.. hm

blir väl att spendera dagen till sängs, rösten är inte som den ska och jag ska egentligen sjunga med kören klockan 19. men vi får se hur det blir med den saken.

jag känner iallafall att det blev hemskt tomt efter matte, jag har inte ens plockat undan hans täcke som ligger i sängen bredvid mitt, utan det får ligga kvar, som en slags trygghet. många gamla känslor som revs upp när han kom hit.. men men:)

adjö då

Inga kommentarer: