fredag 9 maj 2008

förändringar

mamma ringde, vi har fått en tid hos daniel på fredag, om en vecka alltså. vi behövde inte vänta tills 21;a för diagnosen var redan ställd så jag kommer få reda på fredag vad det är jag har. vilket jag redan vet men ändå, nu får jag det bekräftat på riktigt, skriftligt.
och den tiden jag fick 21;a ska antagligen bli en tid där vi ska prata om medicinering. jag är nervös, det här är nog den största saken som har hänt i mitt liv, att jag har adhd. det känns så himla konstigt. fast skönt såklart, skönt att jag vet vad alla mina problem beror på.

ja justdet, jag skulle ju uppdatera er (läser någon min blogg alls föresten?) om hur det gick med skolan i torsdags hehe. det blev att vara hemma hela dagen, jobbade hemifrån istället.

måndag blir det tandläkaren, lugnande och rotfyllning, på kvällen då ska jag hämta katten molle:) jag längtar så jag dör.

idag blir det nog filt i parken med riffe och imorgon åker jag till petra. skönt ska det bli!

Inga kommentarer: