lördag 24 maj 2008

svänger

jag svänger hela tiden, i humör, i känslor, i allt.
sitter just nu hos malin. när jag åkte i bilen hit med elin så sa jag ingenting, jag var tyst och tillbakadragen. kom hit.. var likadan, men på en sekund så vände det. nu pratar jag och jag är glad. vill lyssna på vad folk har att säga. det är så drygt det här. bara idag har jag hunnit gråta, fått ångestattack, asgarvat, varit irriterad, sur och för att nu vara riktigt avslappnad och glad.
läkaren säger att detta kan bli mer expolsivt när jag börjar med concertan på tisdag, som en biverkning i början. så välkommen till sophies värld av svängningar.
men självklart så kommer det nog bli bättre med tiden, det är ju det medicinen är tillför.

käner viss abstinens efter dig, vi har bara pratat sedan igår men jag känner att jag når dig.. det här är trevligt! tack

Inga kommentarer: