fredag 2 maj 2008

lite upp och ner

ah shit, så har jag varit iväg till tandläkaren idag då, var inställd på att få gå själv men min tappre vän linn ställde upp. eftersom mamma o pappa är i södertälje (blöhö jag vill också vara där, dumkråkis, ne förlåt)
nåja, tandläkaren upptäckte att jag hade ett as stort hål som måste rotfyllas, menar jag hade ju en undersökning hos min privata för någon månad sedan, hur kunde människan missa ett sånt stort hål?
pga min tandläkarskräck så fick jag svepa i mig lite midazolam, det fungerade denna gång, grät inte ens när dom satte i sprutan. eller sprutorna kanske man ska säga.. så det kommer bli en lång behandling det här.. dom öppnade bara upp idag o la in nå jox, ännu värre blir det mina damer och herrar.
gud orka skriva en novell om sitt tandläkarbesök?

nåja, är väl midazolamet som sitter i än, egentligen borde jag ligga och sova nu, men jag har städat mitt kök skinande rent och har småbörjat på toan, sånt här gör jag jämt när jag är trött, fråga mig inte varför ens en gång..

ikväll hade jag tänkt att se på talang 2008, jag längtar!!

med en suck av tröttnad avslutar jag detta skrivande och säger adjökens.

Inga kommentarer: