onsdag 5 november 2008

brittan fittan

dagen har spenderats med kristianälskling. vi har ÖVAT PÅ CHARLOTTE PERELLI DANSEN TILL HEROE. hör och häpna, jag tänkte att jag ska lära mig den helt utantill.. men kan ni förstå vad kul det vore? jag som lyssnar på hiphop och reggae, och lite allmänt grabbig av mig. om jag skulle dra på den låten på någon fest och ställa mig och kunna dansen utantill? haha tror folk skulle svimma:) men den ska sitta!
vi lirade GH och åt godis, pratade gick på en promenad och rökte också.. vi fjantade inte bara;)


nu tänkte jag spika upp en tavla som jag kan skriva på, mitt ADHD liv innefattar bland annat listor och scheman som jag följer för att kunna klara av dagarna. annars glömmer jag eller blandar ihop. så nu ska en större tavla upp hur fult det än kommer att se ut, men det får jag ta!

har även varit hos tandläkaren och fått medicin mot min inflamation i käken, så nu ska det bli bättre.
dags för att röka, sedan efterlyyst!

Inga kommentarer: